  • Data: 2006-09-15 14:29:00
    Temat: Re: Nieletni za kierownicą
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebcio wrote:

    > Nie popadajmy w skrajności i nie uogólniajmy. Prawda jest taka, że
    > jeśli człowiek jest przeciętnie mądry i odpowiedzialny, znajdzie miejsce
    > gdzie można bezpiecznie jeździć, to niech się uczy.

    Jasne. Ale tylko jeśli równolegle znajdzie kogoś kompetentnego od przepisów.

    > Każdy odpowiada za to co robi, nie bądźmy mentorami bo to nieco
    > ambiwalentne. Teraz strofujemy człowieka by po pracy wsiąść w auto i na
    > obszarze zabudowanym jechać dajmy na to 70km/h... :)

    Nie chodzi o to, żeby zawsze idealnie zgodnie z przepisami jeździć, bo w
    naszej przaśnej rzeczywistości nie zawsze się da.

    Ale przepisy trzeba znać, żeby wiedzieć kiedy i co można oraz kiedy
    można ewentualnie trochę przepisy naruszyć.

    > W zakresie podstaw, kompetentny jest każdy kierowca. Bo na początku

    ROTFL

    > trzeba opanować trzy pedały, wajchę zmiany biegów i kierunków. Opanować
    > kilka nawyków i oswoić z technicznymi stroną prowadzenia pojazdu. Na

    To nie są podstawy kierowania pojazdem w ruchu drogowym. To są podstawy
    ruszania z miejsca.

    > przepisy przyjdzie pora na kursie na prawo jazdy.

    Wtedy będzie już za późno.