    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalny pobór energii ... POMOCY PILNE !!!!
    Date: Wed, 5 Apr 2006 18:39:43 +0200

    Dnia 5 kwi o godzinie 15:49, na pl.soc.prawo, Andrzej napisał(a):

    > "Protokół kontroli" bo tak to się chyba nazywa zawsze podpisuje
    > odbiorca, chyba, że odmówi podpisania protokółu.

    Tak - tylko tutaj nie wiemy w jaki sposób "zdemontowano" i "zabezpieczono"
    układ pomiarowy. Szukamy na razie po omacku uchybień proceduralnych
    poczynionych ewentualnie przez energetyków.

    > Odbiorca zawsze powinien być przy zdejmowaniu licznika i powinien
    > otrzymać kopie protokółu (i tak to sie prawdopodobnie dzieje w całej
    > Polsce).

    Logicznie rzecz biorąc - oczywiście że musiałby być poinformowany odbiorca.

    > Ciekawe co by na tą referentke powiedziała żona inkasenta :)

    :))))

    > A ile zakładów energetycznych ma swoje laboratoria? Z tego co mi wiadomo
    > to wszystkie takie kontrole przeprowadzane są w laboratoriach
    > posiadających odpowiednie certyfikaty i nie prowadzonych przez kolegów
    > inkasentów

    Ale mam wiele wątpliwości tutaj co do "trybu" dostarczenia do takiego
    akredytowanego laboratorium przedmiotowego układu rozliczeniowo-pomiarowego
    Spotkałem się z historią że dwóch energetyków zdemontowało licznik,
    założyli nowy, dali protokół do podpisania przez odbiorcę, co ten uczynił i
    wzięli pod pachę ten zdemontowany licznik wsiedli do samochodu i odjechali.
    Po jakimś czasie odbiorca otrzymał ... rozliczenie ;)))
    Przyznasz że tutaj wystarczyła "zabawa" KOGOKOLWIEK kto miał styczność z
    tym licznikiem do "podziałania" na niego magnesikiem - i podniesienia
    rentowności ZE - prawda?
    BTW - przy okazji np. "wykazania się" złapaniem "oszusta" ;))

    > I na ise.pl też jest tego trochę

    Znalazłem ten o którym pisałem:
    http://www.cire.pl/item,16395,1.html

    Mam kopię tego wątku - ale do około września ubiegłego roku - obecnie
    dostęp do tego wątku jest płatny :(

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423