    From: Andrzej <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalny pobór energii ... POMOCY PILNE !!!!
    Date: Wed, 05 Apr 2006 07:41:49 +0200

    Aurena napisał(a):

    > ? Czy jest jakis sposób na to by udowodnic, ze to nie magnez ale
    > piorun mial taki wplyw na licznik.

    Moim zdaniem należałoby najpierw zapoznać się z zasada działania
    licznika indykcyjnego i dopiero wtedy zastanawiać się, czy prąd
    piorunowy może zniszczyć magnetyzm magnesów hamujących.

    Jeśli to byś udowodnił to myślę, że sprawę masz wygraną, a jeśli nie to
    pozostaje udowadniać inne przyczyny zniszczenia tego magnesu lub błędy
    proceduralne (ale to już pole do popisu dla prawników).

    Co do udowadniania, że licznik został potraktowany magnesem neodymowym
    może być z tym problem bo teraz liczniki "podejrzane" pakowane są do
    specjalnych opakowań wykrywających działanie silnego pola magnetycznego.