  • Data: 2005-03-09 12:12:53
    Temat: Re: Nielegalny pobor energii
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Malinowski wrote:

    > Prowadze sklep w wynajetym pomieszczeniu od spoldzielni mieszkaniowej od
    > 2000 roku.
    Czyli właścicielem lokalu jest spółdzielnia. Czy to nie spółdzielnia ma
    podpisaną z zakładem energetycznym umowę o dostawę energii?

    > W zwiazku z tym zostalem ukarany kara

    ??? Jako kto? Jaki okres 'nielegalnego poboru' podali w decyzji?

    > JEdyne co mi przychodzi do glowy to to, ze plomby na liczniku byly zalozone
    > w roku 1997 ja dzierzawie lokal od spoldzielni od roku 2000 i z ZE umowe mam
    > tez podpisana w tym roku.

    A co jest w tej umowie na temat własności? Rozumiem, że licznik był już
    wcześniej założony i od tej pory plomby nie były zmieniane.

    > Podjrzewam, ze tych plomb i
    > calego licznika nikt nigdy nie dotykal ani ja ani poprzedni dzierzawca.

    To dziwne. Przecież są regularne odczyty, rachunki itd. Od 97 mija 8
    lat. W tym czasie plomby powinny być wielokrotnie oglądane i pewnie parę
    razy wymienione.
    Można liczyć się z ewentualnością oszustwa ze strony ZE w celu
    wyłudzenia dodatkowej opłaty.
    Fonon