  • Data: 2004-05-01 06:56:43
    Temat: Re: Nielegalny .doc było: kontrola policji/oprogramowania
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-04-30 23:51, Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał :
    > Skąd wiesz ?
    > Wystarczy że zawiera fonty (nie *użycie* fontów, a *same* fonty
    > - Word: "osadzanie czcionek") dla których licencja nie dopuszcza
    > rozpowszechniania.
    > Nawet jeśli aktualny Word jakoś zaprotestuje, to w wątku jest
    > kilka głosów że całkiem sporo programów pozwala zapisywać .doc.
    > Pewnikiem któryś pozwala zapisać takie "nielegalne" fonty :]

    oj niedobrze, czyli jeżeli mój kontrahent przysyła mi mailem warunki
    umowy w pliku napisanym w WORDzie i ja to pobiorę na swój komputer ze
    skrzynki pocztowej (do otworzenia w OpenOffic) to już posiadam
    nielegalne cuś, co przed przeczytaniem mam skasować? A skąd ja mam
    wiedzieć, że to co mi wysłał jest nielegalne? oj niedobrze

    andy_nek