  • 1. Data: 2009-06-09 08:32:06
    Temat: Nielegalne wydobycie kopaliny
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

    Witam, co może grozić osobie nie prowadzącej dz. gospodarczej, która została
    przyłapana przez urzędników na nielegalnym wydobyciu kopaliny (piasku).

    pozdr.
    greqq

  • 2. Data: 2009-06-09 09:32:42
    Temat: Re: Nielegalne wydobycie kopaliny
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "greqq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, co może grozić osobie nie prowadzącej dz. gospodarczej, która została
    > przyłapana przez urzędników na nielegalnym wydobyciu kopaliny (piasku).

    kara idąca w miliony....

  • 3. Data: 2009-06-09 09:32:47
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "greqq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > kara idąca w miliony....

    a według czego jest wyliczona w miliony?

  • 4. Data: 2009-06-09 10:49:22
    Od: kuba <j...@g...com>

    greqq pisze:

    > a według czego jest wyliczona w miliony?

    Eee tam.
    Art. 119a. Kto wydobywa kopalinę wbrew zakazowi określonemu w art. 15 ust. 4
    - podlega karze grzywny.

    A taka grzywna wynosi do 5000 zł.

    pozdrawiam
    kuba

  • 5. Data: 2009-06-09 10:57:33
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kuba" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Eee tam.
    > Art. 119a. Kto wydobywa kopalinę wbrew zakazowi określonemu w art. 15 ust.
> [...]

    A kto reguluje widełki grzywny? I dlaczego do 5000zł a nie do np 1000zł?

  • 6. Data: 2009-06-09 11:20:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A kto reguluje widełki grzywny? I dlaczego do 5000zł a nie do np 1000zł?

    w porownaniu ze stratami w ekosystemie jakie takie wydobycie moze poczynic,
    ciesz sie ze do 5000 a nie 50000000, albo ile tych zer tam sobie dostawisz

    placz i plac, a na drugi raz zamowisz wywrotke piasku w skladzie materialow
    budowlanych

  • 7. Data: 2009-06-09 11:26:50
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

> [...]
    > dostawisz
    >
    > placz i plac, a na drugi raz zamowisz wywrotke piasku w skladzie

    To nie ja wydobywałem. Ale dlaczego do 5000zł?
    A czy prócz grzywny stosuję się 80-krotnośc stawki opłaty eksploatacyjnej
    dla danej kopaliny?

  • 8. Data: 2009-06-09 13:03:48
    Od: kuba <j...@g...com>

    greqq pisze:

    > To nie ja wydobywałem. Ale dlaczego do 5000zł?
    > A czy prócz grzywny stosuję się 80-krotnośc stawki opłaty eksploatacyjnej
    > dla danej kopaliny?

    5000 wynika z kodeksu wykroczeń.
    A opłatę raczej tak, trzeba by dokładnie poczytać ustawę.

  • 9. Data: 2009-06-10 11:33:51
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Użytkownik "greqq" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > w porownaniu ze stratami w ekosystemie jakie takie wydobycie moze
    > poczynic,

    A konkretnie jakimi niby stratami?

    Pozdro Przemek

  • 10. Data: 2009-06-10 13:08:03