  • Data: 2005-10-13 17:55:52
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shell" <d...@n...com> napisał w wiadomości
    news:sal3f.13584$Iq3.10681@trndny01...

    > ale nie odrobiłeś lekcji domowej.
    > Od kiedy oszuści zaiksu sa wlascicielami
    > wszytskich utworow?

    A przeczytałeś ustawę? Oni są organizacją zbiorowego zarządzania i nie
    muszą się legitymować konkretnym upoważnieniem, by akurat działać w
    danej sprawie. Wystarczy, że dany utwór podlega ochronie jako taki.
    Takie jest przynajmniej w chwili obecnej orzecznictwo i w znanych mi
    przypadkach głoszenia podobnych do Twoich poglądów oskarżeni
    przegrywali.

    Samo zagadnienie praw autorskich jest na tyle zagmatwane, że nie czuję
    się na siłach wdawać się z Tobą w polemikę teoretyczną. W każdym razie
    opisany przeze mnie stan, jest obecnym stanem faktycznym w
    orzecznictwie.