  • Data: 2005-10-14 21:03:07
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gina" <l...@f...com> napisał w wiadomości
    news:yjF3f.17097$Iq3.615@trndny01...
    > A nie zagalpopowales się przypadkiem?
    > Kto komu udowadnia?

    Ty musisz przekonać sąd, że masz racje twierdząc, że ZAiKS nie jest
    uprawniony do działa w tych sprawach. Dla tego Ty, że normalnie sądy
    przyjmują, że jest. Możesz oczywiście w tej materii wykazać się bierną
    postawą, ale to już przerabiano wiele razy i zasadnym będzie przyjąć,
    ze kolejny raz sąd również uzna, że mają prawo.

    > Co nie oznacza legalności takiego rozwiązania. Takie rozwiązanie
    > przewiduje np. ze autor ma obowiązek płacić za "zarządzanie" swoim
    > własnym utworem i wbrew własnej woli.
    > Czujesz bluesa?

    Właśnie nie. Zupełnie nie wiem, o co Ci chodzi. Jeśli napiszesz sama
    utwór i będziesz go sama śpiewać do własnej muzyki sama grają, to nikt
    nie zażąda od Ciebie tantiem.