  • Data: 2005-10-13 18:00:34
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shell" <d...@n...com> napisał w wiadomości
    news:rbl3f.13585$Iq3.5948@trndny01...

    > ale jako dyżurny debil p.s.p. zapomniałeś zacząć od legitymacji
    prawnej
    > zaiksu.

    Nie wiem, czy krynico mądrości zwróciłaś uwagę na fakt, że ani
    Przemek, ani ja o ZAiKS-ie słoewem nie pisaliśmy. Nie wiem czemu
    miałby Przemek sie nad tym zastanawiać, bo z tego co się orientuję, to
    programy komputerowe nie są w ogóle przedmiotem zainteresowania
    ZAiKS-u. Interesują się tym takie organizacje, jak przykładowo Lege
    Artis oraz kilka kancelarii adwokackich reprezentujących
    poszczególnych właścicieli praw autorskich.

    Tak więc Twoja uwaga jest po prostu krytycznie głupia i niezwiązana z
    tematem.