eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie? › Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
    Date: Wed, 14 Sep 2011 22:54:52 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <j4r4ar$d1a$1@news.onet.pl>
    References: <4e6f20f9$0$3502$65785112@news.neostrada.pl> <g...@s...wot>
    <4e6f37d1$0$3505$65785112@news.neostrada.pl>
    <j4nddm$3bb$1@inews.gazeta.pl> <j4nsaf$1ql$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109132034480.1124@quad>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-189-35.kwidzyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1316033691 13354 81.190.189.35 (14 Sep 2011 20:54:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Sep 2011 20:54:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:688125
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1109132034480.1124@quad...

    > Do tego dochodzi robocizna, koszt przestoju przez 3 dni, koszt
    > "utraty reputacji". To razem będzie NIŻSZA kwota niż postój
    > przez dwa "zyskowne" miesiące, prawda?

    Pomijasz jeden zasadniczy aspekt. Przecież tepsa nie powiadomiła
    usługobiorców, że przez miesiąc nie będzie świadczyła usługi bo pan się
    uparł. A wg twojej wiedzy ile może trwać usuwanie awarii? Godzinę, dzień, 2
    dni?

    Zapewne problem wynika z tego, że tepsa jak to tepsa przez miesiąc
    prowadziła przepychanki z panem i zbywała klientów. Następna sprawa - twoje
    twierdzenie można odwrócić - na jaki okres nieświadczenia usługi może
    pozwolić sobie firma telekomunikacyjna? Dzień, dwa? Ale miesiąc?
    Przecież łącza można wydzierżawić, zestawić łącza radiowe - możliwości jest
    wiele....

    Pech zapewne polegał na tym, że nikt nie miał szklanej kuli i nie
    wiedział, że te przepychanki potrwają "jedynie" miesiąc. Ten sam zarzut
    można postawić tepie, że nie starała się zminimalizować skutków awarii.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1