eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy › Re: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
  • Data: 2005-05-18 19:03:59
    Temat: Re: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: JanuszHr <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 18 May 2005 20:48:43 +0200, na pl.soc.prawo, Kocureq napisał(a):

    > Dzisiaj "ludzie" ze sklepu AGD dostarczyli mi pralke (nie zamontowali).
    > Po przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie
    > wlacza sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)
    >
    > Czy takie objawy to "niezgodnosc towaru z umowa" z Ustawy o sprzedazy
    > konsumenckiej i zgloszenie tego faktu sprzedawcy zobowiazuje go do
    > wymiany towaru na nowy?
    >
    > Co jeszcze ciekawego sie tu stosuje? :)

    najpierw dokladnie sprawdź czy aby napewno pralka jest faktycznie poprawnie
    podłączona i odblokowana ,bo jeżeli ie to szykuj pieniądze na nowy silnik
    JanuszHr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1