  • Data: 2005-05-18 19:16:19
    Temat: Re: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JanuszHr wrote:
    > najpierw dokladnie sprawdź czy aby napewno pralka jest faktycznie poprawnie
    > podłączona i odblokowana ,bo jeżeli ie to szykuj pieniądze na nowy silnik

    Z ciekawszych rzeczy czesc blokad zdjeli juz panowie ze sklepu
    (przyniesli bez, gdy to zauwazylem to dzwonilem do sklepu i
    potwierdzili, ze czasem zdejmuja), silnik sie kreci (jak go recznie do
    tego naklonie) a na wszelkie bardziej zautomatyzowane rozmowy nie reaguje.

    Moze mi ktos odpowiedziec na pierwotne pytanie? :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \