eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy › Re: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
  • Data: 2005-05-18 21:28:36
    Temat: Re: Niedziałająca pralka - odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: "Mertz" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    news:d6g31e$j9u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dzisiaj "ludzie" ze sklepu AGD dostarczyli mi pralke (nie zamontowali). Po
    > przeprowadzeniu instalacji w/g zalaczonej instrukcji pralka "nie wlacza
    > sie" - nie reaguje na zadne polecenia, na przeklenstwa tez :)
    >
    Qrcze, wez mnie nie strasz, bo ja zakupilem 3 tyg. temu i stoi jescze w
    styropianach i obkurczonej folii tak jak wyszla z fabryki.

    Ale na tak na powaznie to upewnij sie, ze w gniazdku jest napiecie.
    To ze podczas transportu ze zdjetymi blokadami moglo sie cos stac to moze
    byc faktycznie. Wszelkie blokady sciaga sie w miejscu docelowym i one sa
    wlasnie do transportu. Inna sprawa to czujnik zamknietej klapy lub okienka o
    ktorej piszesz, ze cos tam... i tu moze byc uszkodzenie a wlasnie przez taki
    maly element pralka nie wystartuje.
    Wez przyrzad i sprawdz czy jest U, sprawdz jeszce raz wszystkie punkty po
    blokadach, zablokuj na chwile czujnik zamknietej klapy przy wlaczinym
    ktoryms programie i zobaczysz co sie dzieje.

    Jesli tego samego dnia pralka bylaby dostarczona i wadliwa to kazalbym to po
    prostu zabrac to dziadostwo natychmiast i zarzadal przywiezienia innego
    egzemplarza.

    -Mertz-


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1