  • Data: 2006-07-01 11:25:07
    Temat: Re: Niedoreczony list
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:44A62C9C.80DEBA8F@gazeta.pl Hikikomori San
    <h...@g...pl> pisze:

    > Toi moze ktos zna tutaj choc jeden taki przypadek i jak sie on skonczyl,
    > tak bylobynajlepiej, bo nie bylo bygdybania.
    Nie aż tak drastycznie, ale ja tego mechanizmu doznałem na sobie. Już to
    kiedyś opisałem na grupie.
    W skrócie: byłem obwiniony, osądzony przez kolegium bez możliwości obrony,
    skazany zaocznie na grzywnę, a o wszystkim dowiedziałem się jak mi komornik
    do drzwi zastukał na drugi dzień po prowrocie do kraju. Wojowałem, ale
    koniec końców poległem i musiałem zapłacić.

    Jotte