    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niechciana przesyłka
    Date: Wed, 13 May 2009 19:29:31 +0200

    .B:artek. pisze:

> [...]

    po prostu nie płać. będa ci wysyłać wezwania do zapłaty, potem bedzie to
    wysyłać firma windykacyjna, potem druga firma windykacyjna. potem dadzą
    spokój.

    oczywiscie do mnie regularnie dzwonią z pytaniami: "dzwonią z zusu i
    chcieli rozmawiać z osobą, która sie rozlicza z zusem"

    najcześciej pierwsze moje pytanie: "Czy dzownoni Pani/Pan z firmy
    "Wxxxx i Pxxxxx" ? tak. dziekuję, proszę nie dzownić więcej i odkładam
    słuchawkę.

    oczywiście "zusem" podmienia się co jakiś miesiąc na:
    "urzędem skarbowym", "zajmuje się kadrami", "zajmuje się siecią
    komputerową" itp

    Wojtek