  • Data: 2009-05-13 17:33:00
    Temat: Re: Niechciana przesyłka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:guept6$cv0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Pewne wydawnictwo wydzwania do firm i proponuje wysłanie darmowej
    > gazetki,
    > żeby sobie ją zobaczyć. Przychodzi darmowy egzemplarz - numer specjalny,
    > nim jakaś tam umowa. Nie podoba mi się to, ceny horendalne więc wyrzucam
    > do kosza.
    > Po jakimś czasie przychodzi egzemplarz płatny z fakturą za prenumeratę,
    > za
    > numer specjalny i za pakowanie i przesyłkę.
    > Dzwonię do rzeczonego wydawnictwa a pani, że rozmawiał ktoś z nami i
    > chcieli egzemplarz darmowy i że teraz trzeba płacić i że to wszystko
> [...]

    By już bardzo sie w teorię nie zagłębiać odpisz im, że żadnej gazety nie
    zamawiałeś i omyłkowo przesłany do ciebie nuemr znajduje się w Twojej
    siedzibie do odbioru. Jeśli chcą, byś im odesłał, to niech z góry przyślą
    opłatę za przesyłkę oarz usługę pakowania - załóżmy 30 zł. Raz, nie więcej,
    ale listem poleconym. Więcej nie odpisuj, chyba, że przyjdzie coś z sądu.
    Wówczas odpowiedź na pozew, że Ty niczego nie zamawiałeś. Niech oni pokażą,
    ze mają dowód na zamówienie.