    From: "Micro" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niechciana Poczta.
    Date: Fri, 20 Feb 2004 10:09:03 +0100

    > Życzenia świąteczne ?
    > Bo to że każdą ZAMÓWIONĄ informację to wiemy...
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Hmm,
    ZAMÓWIONĄ?
    Chyba raczej jeżeli WYRAZIŁ ZGODĘ, a żeby wyrazić zgodę to raczej trzeba wiedzieć na
    co się ją
    wyraża.
    Osobiście uważam że brak możliwości nawet zapytania o zainteresowanie to już lekka
    przesada.
    Oczywiście mówie o firmach, bo konta prywatne to świętość!

    Biorąc pod uwagę fakt, że średnio 9,56 / 10 firm chce otrzymać ofertę! Oczywiście
    jeśli wcześniej
    napiszemy czego dotyczy ta oferta. Mailing typu 1 to all jest niemoralny. Oferta
    powinna być dobrze
    skierowana i nie nachalna. Tak wygląda praktyka, w szczególności - im większa firma
    tym chętniej
    chcą otrzymać ofertę.

    Dlaczego dla nas się odbiera prawo do informacji? Dlaczego jakaś firma nie może się
    mnie zapytać czy
    mnie to interesuje!?!
    DLACZEGO NIE WOLNO JEST NP. FIRMIE KOMPUTEROWEJ POPROSIĆ MNIE O !!!WYRAŻENIE ZGODY!!!
    CZY CHCĘ
    OTRZYMAĆ ICH OFERTĘ?! GDZIE DO JASNEJ CHOLERY MAM TĘ ZGODĘ WYRAZIĆ? MOŻE W KSIĄŻCE
    TELEFONICZNEJ?
    MOŻE W TELEWIZJI? TO NIECH USTAWODAWCA MI ZA TO ZAPŁACI!

    A na koniec,
    Pozdrawiam wszystkich i życze miłego weekendu.

    Micro,
    m...@o...pl