  • Data: 2004-02-19 14:27:37
    Temat: Re: Niechciana Poczta.
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@o...pl news:c12cnu$m7f$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Czy wysłanie zaproszenia do zapoznania się z ofertą na mojej stronie
    > to przestępstwo? (nawet jeśli informuję czego ta oferta dotyczy i
    > przekazuje moje wszystkie dane teleadresowe? Dodam że odbiorcą
    > wiadomości nie jest osoba prywatna)

    Czy jest to przestepstwo od strony czysto prawnej - pewnie mozna by starc
    sie jakos obejsc prawo, cos kombinowac ze tylko zapytanie nie oferta itd,
    ale z pewnoscia SPAMowanie czyli wyslanie masowo osobom z ktorych wiekszosc
    pewnie nie chce otrzymywac tej informacji i ktorych nie znasz nawet tylko
    przez internet - jest czyms zlym, tzn

    1. gdyby tak robili wszyscy to internet by sie rozpadl/zatkal bo kazda z
    100000 firm na swiecie by slala kazdemu z 1000000000 adresow email na
    swiecie jakas reklame lub tylko adres

    2. uzytkownicy ktorzy nie wyrazali zgody na taki informacje/zaproszenia sie
    wkurza - np ja dostaje juz teraz 30 takich emaili dziennie (srednio 90%
    zatrzymuja filty ale i tak marnuje to moj czas) wiec latwo zgadnac co by z
    kad powyrywal osobie ktora by mi wyslala kolejny taki smiec, o ile jest ona
    z Polski czyli "w moim zasiegu"

    3. czekaja Cie wowczas sankcje informatyczne (blokowanie poczta, konta, IP,
    moze utrata strony www lub lacza)

    4. mozesz spodziewac sie pozwu od ktoregos z poszkodowanych

    Zapraszam na www - http://www.raf256.com/spam/ oraz przedewszystkim na
    http://www.nospam-pl.net/ zapoznaj sie tam z tym co jest a co nie jest
    spamem i dlaczego spam jest taki zly.

    Rowniez wszystkie sposoby weryfikowania bazy danych typu - kliknij tu
    jezeli moge Ci dodac do listy zaintereoswaych itd - to tak samo dokladnie
    denerwuje ludzi i tak samo jest zle.

    Mozesz zapytac tez na grupie news - pl.news.mordplik posiweconej dokladnie
    tej tematyce - spam'u

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )