  • Data: 2004-11-10 07:25:51
    Temat: Re: Niech żyje prawo szariatu!!!!
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:opsg7lmqb0u9sya1@zaza-95ftsu1dtl.telprojekt.pl.
    ..
    > Obcięcie ręki dla złodzieja to niegłupi pomysł. Ciekaw jestem czy są w
    > państwach islamskich recydywiści.Czy może ktoś był dlużej w kraju
    > islamskim i mógłby powiedzieć czy taka działa?

    Chciałbyś szariat wybiórczo przeszczepić czy całościowo?
    Dlaczego tylko złodzieje? Może zacznijmy kamieniować ?
    Zanim jednak przyklaśniesz szariatowi, zastanów się dobrze czy przypadkiem
    jakaś część Twojej aktywności seksualnej to nie są kontakty pozamałżeńskie?
    Czy nie okaże się, że musiałbyś poprzestawać na swojej ręce, bo byłaby to
    jedyna odważna ? :D

    pozdr

    Monika