eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-13 14:56:11
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2018 o 14:35, Marek pisze:

    > Jeśli sklep RTV zacznie sprzedawać świeże pieczywo to ilościowo w
    > niedzielę sprzeda tego więcej  niż telewizorów, więc w czym problem? To
    > się samo obroni :)

    Obroni się, albo i nie. Przecież tu nie chodzi o to kto ma rację, tylko
    o to, że ma być jak pis wymyślił.

    Ja bym ich własną bronią. Podpisać umowę franczyową z księdzem i
    otworzyć w niedzielę stoisko z dewocjonaliami. Do każdego telewizora
    płyta DVD z papieżem polakiem. No i kurwa zobaczymy czy skarbówka będzie
    Kościół za Papieża Polaka ścigać:P Dla pewności można dodać DVD ze
    smoleńskiem i jakiś miniserial z wyklętymi. I jak ktoś się przypierdoli,
    to do mediów, że dyskryminacja katolików, antyklerykalizm i bóg wie co
    jeszcze.

    PS - kiedyś nieświadomie uczestniczyłem w pielgrzymce motocyklowej.
    Znaczy w rajdzie, ale żeby zrobić przejazd kolumny to trzeba to zgłosić
    i policja robiła problemy. Potem dowiedziałem się, że organizator dał na
    mszę i jak się okazało, że to pielgrzymka to problemów nie było. Część
    uczestników nawet ku zdziwieniu proboszcza ma mszy się stawiła;)

    Shrek