    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    <5b58f060$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b58fc22$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 26 Jul 2018 01:43:22 GMT

    On 2018-07-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > ni po prostu brakuje rozliczania idiotów za oczywiste głupoty - i
    > niczego więcej. U nas nikt za nic nie odpowiada. Jak się coś "wysypie",
    > to nagle się okazuje, że tak naprawdę nikt tej decyzji nie podejmował.

    Wiesz co, ja niestety nie mam wątpliwości, że PiS (PAD i spółka) łamiący
    Konstytucje nigdy nie będzie rozliczony, bo w 90% politycy to tak naprawde
    jedno duże g.. Trzeba mieć predyspozycje aby się w tym babrać i nie
    chodzi bynajmniej o predyspozycje do pracy dla ludzi. Jesli PO dojdzie
    do władzy, to nikt z nich palcem nie kiwnie, aby ich rozliczyć. Będą
    tylko akcje pozorowane jak to co de facto robi teraz PiS przy różnych
    aferach. Jak zaczeliby naprawdę wsadzać to po nastepnej elekcji wsadzą
    ich.

    Jak jeszcze oglądałem różne obrazki z Wiejskiej, to zawsze mnie
    uderzało, że różni politycy, ze skrajnych frakcji, plujacy na siebie
    przed kamerami tonami jadu, potrafia się szczerze i z wyraxną sympatia
    poklepywać, i konwersować, gdy myślą, że nikt tego z mediów nie
    rejestruje.

    --
    Marcin