  • Data: 2006-08-22 07:19:53
    Temat: Re: Nie zgadzam się z interpretacją Policji nt. zdarzenia !
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiam
    To ja opowiem jeszcze o innym zdarzeniu. Gość skręcał na skrzyżowaniu z
    drogi głównej w lewo. Sygnalizował chęć skrętu kierunkowskazem. Z tyłu za
    nim jechał pijany sk... z prędkością około 140 km/h w momencie kiedy tamten
    skręcał, ten zaczął go wyprzedzać. Pijakowi nie stało się nic, drugi zginął
    na miejscu (na oczach żony, która była w tym momencie na spacerze z
    dzieckiem).
    Sąd orzekł winę tego który zginął właśnie z tego powodu że jak stwierdzono
    (nie wiem jakim cudem) kierowca zanim skręcił, nie popatrzył w lusterko...
    Pijak jeździ do dzisiaj samochodem bo ma wpływowych rodziców...
    Takie jest prawo w tym kraju.
    Pozdrawiam
    Maciek