  • 51. Data: 2021-03-22 17:07:27
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Kviat

    W dniu 22.03.2021 o 16:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "kapitalikk"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale kolega Kviat jest dumny z jego nieugietej postawy ?

    Do czego to doszło, że gdy ktoś upomina się o normalne sprawy, to trzeba
    być z niego dumnym...

    kapitalikk ma rację, skoro jest wymóg noszenia maseczki i jest
    konieczność identyfikacji, to zasranym obowiązkiem instytucji jest
    stworzenie takich warunków do identyfikacji, żeby zdjęcie maseczki mogło
    odbyć się legalnie - czyli bez narażania na potencjalne zarażenie się,
    jak również na potencjalną możliwość zarażenia kogoś.

    Ja rozumiem, że dla oszołomów niewierzących w wirusa i niewierzących
    lekarzom taka postawa jest absurdalna, bo przecież nie udało się
    załatwić sprawy, ale to nie moja wina.
    Nie wpadną na to, że niezałatwienie tej sprawy nie było spowodowane
    niezdjęciem maseczki, lecz niezapewnieniem właściwych warunków do jej
    zdjęcia.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2021-03-22 18:07:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >mogło odbyć się legalnie - czyli bez narażania na potencjalne
    >zarażenie się, jak również na potencjalną możliwość zarażenia kogoś.

    Ma racje, ale sprawy nie zalatwil :-)
    Pytanie czy mu zalezalo :-)

    Ja "walcze" z fala marketingu "dzien dobry, dzwonie z banku, ale zeby
    powiedziec co mam do powiedzenia to musze pana zidentyfikowac".
    No i tu bywam czasem twardy ... tylko czy nie bedzie tak, ze "ktos sie
    panu wlamywal na konto, moglismy poinformowac szybko, ale pan sie nie
    chcial zidentyfikowac".
    Czy nawet "zablokowalismy konto, bo operacje wygladaly podejrzanie,
    chcielismy wyjasnic telefonicznie, ale ..."

    >Ja rozumiem, że dla oszołomów niewierzących w wirusa i niewierzących
    >lekarzom taka postawa jest absurdalna, bo przecież nie udało się
    >załatwić sprawy, ale to nie moja wina.

    Pytanie, czy np US wytlumaczysz, ze podatek chciales zaplacic na czas,
    ale bank/US nie zapewnil warunkow :-)

    J.

  • 53. Data: 2021-03-22 18:19:50
    Od: Kviat

    W dniu 22.03.2021 o 18:07, J.F. pisze:

> [...]
    > Czy nawet "zablokowalismy konto, bo operacje wygladaly podejrzanie,
    > chcielismy wyjasnic telefonicznie, ale ..."

    Gadasz przez telefon w maseczce? To trzeba było zdjąć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 54. Data: 2021-03-22 18:34:26
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Olin"
    > W maseczce ? To ciekawe, co oni tam mierza.

    Jak ci tympy chujku napiszę, że skoro nie potrafisz czytać, to po kiego
    debila (chuja) usiłujesz dyskutować tutaj?

    Chcesz kilka spacji przed pytanikiem?

    ? ? ?

    To co robisz jest żałosne, może ci to koledzy sprzed lat wyjaśnią,,,,

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2021-03-22 19:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 22.03.2021 o 18:07, J.F. pisze:

    >Gadasz przez telefon w maseczce? To trzeba było zdjąć.

    Jak na ulicy, to w maseczce.
    Ale przeciez nie o to chodzi, bo zaraz "w celu weryfikacji prosze
    podac ... "

    J.

  • 56. Data: 2021-03-22 19:56:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kviat ...

> [...]
    > Nie wpadną na to, że niezałatwienie tej sprawy nie było
    > spowodowane niezdjęciem maseczki, lecz niezapewnieniem właściwych

    No ale nie przesadzajmy - sciagniecie maseczki na 10 sekund nie zrobi
    roznicy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 57. Data: 2021-03-23 07:25:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22.03.2021 o 19:56, Budzik napisał:
    > Użytkownik Kviat ...

    > No ale nie przesadzajmy - sciagniecie maseczki na 10 sekund nie zrobi
    > roznicy.

    W zasadzie jak pokazują badania to w większości przypadków noszenie
    maseczki, czy jej brak nie robią różnicy. Jeśli chodzi o aspekt prawny,
    przymus też ma wątpliwe podstawy prawne.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 58. Data: 2021-03-23 09:28:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Kviat ...

    >No ale nie przesadzajmy - sciagniecie maseczki na 10 sekund nie zrobi
    >roznicy.

    A ile potrzeba do zarazenia ?

    J.

  • 59. Data: 2021-03-23 09:30:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w
    > Użytkownik "Olin"

    >Jak ci tympy chujku napiszę, że skoro nie potrafisz czytać, to po
    >kiego
    >debila (chuja) usiłujesz dyskutować tutaj?

    Co napiszesz ? Przeciez nie wiesz, co, to co mozesz napisac ...

  • 60. Data: 2021-03-23 10:34:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :

    > A ile potrzeba do zarazenia ?

    Zgodnie z wytycznymi Sanepidu to 15 minut przebywania obok osoby
    zarażonej. I obie osoby bez maseczek.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65