    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie wiem czy było? Spółdzielnia Mieszkaniowa a balkony?
    Date: Wed, 08 Jun 2005 08:54:28 -0500

    PINTO wrote:
    > Posiadam własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego. SM w tej chwili
    > prowadzi pracę remontowe w moim bloku. Czy Spółdzielnia Mieszkaniowa
    > może remontować mój balkon bez mojej zgody? Czy bez mojej zgody
    > pracownicy mogą zerwać mi moją terakotę i wylać zwykłą posadzkę z
    > betonu? Czy mogę mieć jakiś wpływ na prace odbywające się na moim balkonie?
    > pozdrw

    Moga remontowac.Właścicielem budynku jest spółdzielnia mieszkaniowa
    Własnościowe prawo do lokalu nie oznazca, ze to jest twój lokal.
    Jeżeli remontu balkonu nie da się przeprowadzić bez zrywania terakoty,
    to niestety ją zerwą.
    Z odszkodowaniami to różnie bywa. Zwykle na położenie terakoty, kafalek
    należało mieć zgodę spółdzielni, wówczas zdaje się coś tam odszkodowania
    wypłacali za to.