  • Data: 2008-06-29 11:46:21
    Temat: Re: Nie wejdzie Pan na koncert z aparatem...
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marian pisze:
    > (JA wiem, do czego niby tutaj pieje ochrona - zeby ludzie nei wnosili
    > alkoholu - ale ja nei wnosze alkoholu, wnosze otwarta butelke coli)

    Alkoholu, substancji niebezpiecznych itp. Nie jestem ekspertem w tej
    dziedzinie, ale akurat pod tym względem w pełni rozumiem ochronę. W
    otwartej "butelce coli" może być cokolwiek. Nikt się nie będzie bawił w
    wąchanie i szybkie ekspertyzy chemiczne. Zrozum, że za ktoś odpowiada za
    bezpieczeństwo imprezy masowej i robi wszystko co możliwe, żeby nie
    doszło do nieprzyjemnych incydentów.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    Gad: 5563748 |