  • 41. Data: 2009-07-26 06:42:30
    Temat: Re: Nie ucichły jeszcze strzały ...
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Baloo" <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h4btak$acq$1@news.onet.pl...

    > ***
    > Myślę, że powyższe w ogóle nie przyszłoby Ci nawet do głowy, gdyby
    > chodziło o kogoś Ci bliskiego.

    Ilu ludzi ginie w wypadkach drogowych? Zabrać wszystkim samochody?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 42. Data: 2009-07-26 06:44:55
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Osiągniemy to, że policjanci zaczną postępować zgodnie z prawem, a nie
    > bawić
    > się w kowbojów.

    Jesteś oderwany od rzeczywistości. Zorientuj się ilu ludzi ginie od kul
    policjantów w innych krajach a potem bajdurz o sytuacji w Polsce.

  • 43. Data: 2009-07-26 06:49:24
    Temat: Re: policjanci są żle opłacani, ale milicjanci już całkiem dobrze
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > poczytajcie bo to ciekawe
    > http://www.policyjnyserwisinformacyjny.fora.pl/proku
    ratorzy-iv-i-v-rp,4/umorzenie-na-telefon,4256.html

    > http://interwencja.interia.pl/news?inf=1100085
    >
    > http://jarocin.naszemiasto.pl/wydarzenia/771103.html
    >
    > a to tylko jeden rzecznik:(

    A to tylko jeden dziennikarzyna - imć Każmierczak. Osobisty wróg rzecznika
    poznańskiej policji.
    A sprawa wypadku obecnie rozpatrywana jest w SO w Poznaniu po myśli kierowcy
    ciężarówki.
    Rodzinka podkręcana przez hienę dziennikarską+osrana
    prokuratura+dyspozycyjny biegły= g. prawda ;))

  • 44. Data: 2009-07-26 21:05:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Troszkę przesadził ale co do jednego ma rację.
    > Dzisiaj na niektórych stanowiskach w policji jeszcze można znaleźć nie
    > tylko milicjantów ale też byłych funkcjonariuszy SB i to takich, którzy w
    > latach 90 nie podlegali weryfikacji.

    Generalnie nic nowego w tym stwierdzeniu nie ma. Wszak wiek emerytalny w
    Policji, to 30 lat (wówczas masz pełną wysługę), więc opsiany przez Ciebei
    stan rzeczy będzie trwał jeszcze jakieś 10 lat. Faktycznie policjanci mają
    samej służby w Policji przewaznie mniej, bo dolicza sie wojsko, szkołe itp.
    Tak więc w tej chwili pojedyncze osoby pochodza jeszcze sprzed Policji.
    Większość zostałą przyjęta po 1990 roku.

  • 45. Data: 2009-07-27 22:30:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koteczek pisze:

    > SSSS... raczej nie zabije (lot swobodony w dol.
    > W programie myth busters to kiedys przerabiali

    Koteczek... Ty myszy łap, bo o fizyce nie masz bladego pojęcia.

    Pogromcy Mitów zajęli się przypadkiem szczególnym - swobodny spadek. A
    ten przypadek wystąpi WYŁĄCZNIE po strzale IDEALNIE PIONOWYM.

    Poczytaj sobie jakieś podstawy balistyki i mnie nie denerwuj.

  • 46. Data: 2009-07-28 12:56:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Potrafisz *skutecznie* sprawić że odnosi się całkiem inne wrażenie.

    po prostu dokonujesz nadinterpretacji faktow

  • 47. Data: 2009-07-28 19:20:58
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Pogromcy Mitów zajęli się przypadkiem szczególnym - swobodny spadek. A
    > ten przypadek wystąpi WYŁĄCZNIE po strzale IDEALNIE PIONOWYM.

    Pionowy, czy nie pionowy - jest w stanie najwyzej guza nabic.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 48. Data: 2009-07-28 21:01:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Pionowy, czy nie pionowy - jest w stanie najwyzej guza nabic.

    Pała z fizyki.

    Poczytaj sobie coś o balistyce pocisków.

    Swoją szosą sami Pogromcy się zorientowali i przedstawili kilka
    przypadków postrzelenia takimi strzałami w powietrze.

  • 49. Data: 2009-07-28 23:52:40
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:
    > Poczytaj sobie coś o balistyce pocisków.

    OK. Podaj predkosc koncowa pocisku wystrzelonego pod katem 45 stopni.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 50. Data: 2009-07-29 00:11:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > OK. Podaj predkosc koncowa pocisku wystrzelonego pod katem 45 stopni.

    Europejskiego czy afrykańskiego?