    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <2...@g...com>
    <606864f8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60686fa6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c49be$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c6537$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c9a45$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <606c9f0c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <606d7a21$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 7 Apr 2021 13:15:00 +0200

    W dniu 07.04.2021 o 11:23, J.F. pisze:

    > Zaden postep - to samo pisalem juz pare miesiecy temu.

    > Bo trzymala za klamke?
    >
    > No nie, pozycja na to nie wskazuje.
    > Bo chciala  w maske poklepac?

    Próbuj dalej.
    Było już to wytłumaczone parę miesięcy temu. Zarówno w artykułach, jak i
    z relacji świadków, również przytoczonych w tych artykułach.

    > Twojego braku poszanowania dla pogladow innych.
    > No ale jesli wszystko mozesz podsumowac "powrotu do zdrowia zycze".

    Wytłumaczę ci coś, co już ci tłumaczyłem wielokrotnie.
    Po pierwsze, nie wszystko mogę podsumować "powrotu do zdrowia życzę", bo
    sporo jeszcze zostało normalnych ludzi.
    Po drugie, jak najbardziej szanuję poglądy innych, pod warunkiem, że te
    poglądy zasługują na szacunek.
    Nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy faszystowskie,
    rasistowskie, homofobiczne, fanatyczno-religijne, poglądy, że można
    znęcać się nad zwierzętami, bo nie mają duszy i nie przysługują im żadne
    prawa, poglądy, że należy ochraniać kościelnych pedofilów, bo
    konsekrowane ręce to dotyk boga i zgwałcone dziecko pójdzie od razu do
    nieba, poglądy, że jakiś człowiek jest śmieciem, bo urodził się jako
    Żyd, albo, że nie urodził się jako czystej krwi Aryjczyk, poglądy, że
    dzieci z in vitro to produkty.
    Jak również nie uważam, że na szacunek zasługują poglądy, że Ziemia jest
    płaska, że w szczepionkach są chipy, że samoloty rozpylają chemtrailse
    do kontroli populacji przez tajny rząd światowy, a tym rządem rządzą
    Reptilinaie i że 5G powoduje, że krowy przestają dawać mleko.

    Mogę wymienić jeszcze sporo innych poglądów, które moim zdaniem nie
    zasługują na szacunek. Jeżeli twoim zdaniem w/w poglądy zasługują na
    szacunek, bo przecież czyjeś poglądy trzeba szanować niezależnie jakie
    to są poglądy, to się nie dogadamy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr