  • Data: 2017-07-17 08:15:26
    Temat: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-15 o 10:18, J.F. pisze:

    > Dopiero jak wyborcy beda strasznie niezadowoleni z dwoch glownych
    > partii :-)
    > A to "strasznie niezadowoleni" zle swiadczy o kilku poprzednch
    > kadencjach.

    a to różnie i znowu niekoniecznie 2.

    > Raz jeden na Alasce znam, a wiecej ?

    Kilka razy (pomijam juz fakt, ze nawet obecnie w ichnim senacie jest 2
    senatorów niezrzeszonych)

    > Nawiasem mowiac takiego kandydata to wyp* na zbity pysk - podzieli
    > wyborcow wlasnej partii, i wygra ta druga.

    Niekoniecznie, różnie bywa. Nawet w Pl, poszukaj sobie po wyborach na
    prezydentów miast, do drugiej tury przechodzili osoba, która odeszła z
    danej partii i kandydat tej partii. Więc to nie do końca jest tak jak
    piszesz. Stosujesz bardzo uproszczone modele, przez co wszystko wydaje
    się niby jasne, ale nijak nie przystaje do rzeczywistości.

    > A w JOW bedzie mial teoretyczne, ale bez partyjnej tuby bedzie mu
    > trudno.
    >
    > Mamy JOW w senacie - zobacz jaki tam sklad.

    Przecież pisałem o tym wcześniej kilka razy
    1) wielkość okręgów
    2) dyskryminacja przez ordynację osób niezwiązanych z partią w sejmie...

    > Biorac pod uwage, ze ten docelowy system JOW wcale nie mus byc lepszy
    > od obecnego ... to moze odczekac te lata w obecnym systemie, az sie
    > cos wyklaruje ...

    na razie to zamiast klarować, jest coraz bardziej patologicznie, więc
    nie, nie ma co czekać, ten system się nie sprawdza, dodatkowo jak
    napisałem, jest antydemokratyczny.

    > a potem przyjdzie inflacja i sie okaze, ze narobiles sie, a ciagle
    > biedny jestes :-)

    jeśli ktoś nie umie oszczędzac, to jest taka możliwość. Ale widzę, że Ty
    wolisz nie oszczędzać, bo to za daleko, żyj sobie jak ten konik polny,
    ale może nie dawaj rad innym?

    > IMO to niepotrzebnie mieszasz dwie rzeczy - zarabianie i oszczedzanie.
    > Zarobic zawsze warto ... choc potem przyjdzie PIS i uniewazni :-)

    Bzdura, nie ma tu niepotrzebnego mieszania. Zarabianie i mądre
    oszczędzanie się uzupełniają i napędzają, proponuję trochę poszukać na
    ten temat.

    > P.S. Jak jest z wyplatami sedziow TK, tymi co to niezaprzysiezeni, i
    > tymi, co to nielegalnie zaprzysiezeni ?

    A czemu mnie pytasz? co to ma do wątku?

    --
    http://kaczus.ppa.pl