  • Data: 2017-07-10 15:37:36
    Temat: Re: Nie płacił abonamentu rtv
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-10 o 14:13, Olin pisze:

    > Jeszcze nie tak dawno ustawy nie przechodziły przez parlament nocą, nie
    > były nad ranem podpisywane przez niezawodnego prezydenta i nie obowiązywały
    > następnego dnia bez vacatio legis, ale to było nudne i suweren postanowił
    > powstać z kolan.

    Bzdury, choćby skok na kasę z OFE temu przeczy...

    > Trybunał Konstytucyjny i choćby KRRiT też były bardziej pluralistyczne, ale
    > po dobrej zmianie, pierwszy został wygaszony przez pozaprawny wybór
    > dublerów, a Rada nie ma już praktycznie żadnego znaczenia.

    Niektóre wyroki TK też pokazywały, że nie był on taki pluralistyczny,
    kombinowanie, jak uzasadnić, że może nie do końca coś było
    konstytucyjne, ale należało

    > To jest skutek siedzenia w domu - mówię w sensie ogólnym, a nie o Tobie -
    > albo oddawania nieważnych głosów, bo fanatycy nie mają wątpliwości i karnie
    > maszerują do urn. Nie ma co czekać na księcia z bajki, tylko głosować na
    > najbliższą własnym przekonaniom partię, nawet jeśli nie wszystko się w niej
    > podoba.

    Nie ma takiej, Kiedyś było PO, ale oni po wygranej zmienili o 180 stopni
    program i mimo, że wygrali wybory, robili większość rzeczy niezgodnie z
    tym programem, a jak już nawet chcieli udawać, że spełniają jakiś
    postulat, to robili wszystko, by go raczej ośmieszyć (przykład jowy do
    senatu i to jak pod górkę wg prawa mają kandydaci niezależni).

    Sorki, ale to niewolnik szuka, który pan go ciut lżej będzie bił, ja nie
    popieram ani PO, ani PiS. Dodatkowo jeśli na liście wyborczej znajdzie
    się ktoś, kto podniósł rękę za grabieżą pieniędzy na emerytury, również
    na listę nie zagłosuję. I nie mam zamiaru wybierać "mniejszego zła. Ten
    system jest zły i należy go jak najszybciej zmienić.

    Kaczus
    --
    http://kaczus.ppa.pl