  • 1. Data: 2005-01-05 21:00:21
    Temat: Nie odebrane wezwania z sądu
    Od: "K.K." <x...@x...pl>

    W tym tygodniu przyszły na adres firmy, w której pracuję wezwania z sądu
    zaadresowne imiennie na byłych pracowników. Nie zostały one odebrane,
    ponieważ ci pracownicy już nie pracują w tej firmie, niektórzy nawet od
    ponad 7 lat !!!.
    Z tego co wiem, były to wezwania na zgłoszenie się jako świadek w pewnej
    sprawie dotyczącej właśnie tej firmy.
    Sąd zapewne wyśle takie wezwania jeszcze drugi raz i pomimo
    że także nie zostaną odebrane, będą traktowane jako odebrane (może coś źle
    wiem?
    chciałbym się tu mylić). Konsekwencje nie odebrania są niewesołe...
    I tu moje pytanie: Czy konsekwencjami tymi będzie obciążona fima, która nie
    odebrała tych wezwań, czy też będą po Polsce i za granicą (niektórzy byli
    pracownicy obecnie mieszkają za granicą) poszukiwani ci pracownicy w celu
    ukranania, albo doprowadzenia przez policję itd....

  • 2. Data: 2005-01-05 21:19:17
    Temat: Re: Nie odebrane wezwania z sądu
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 22:00:21 +0100, K.K. naskrobał(a):

> [...]
    > Sąd zapewne wyśle takie wezwania jeszcze drugi raz i pomimo
    > że także nie zostaną odebrane, będą traktowane jako odebrane (może coś źle

    Nie sądze ponieważ jeżeli ktoś powiedział że tu nie pracują to pocztą nada
    stosowną adnotację. Nie rozumiem za to jakiś cudem wezwanie na osobowy
    prywatne przychodzą pod adres firmy? To niemożliwe.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-01-05 21:25:40
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sądze ponieważ jeżeli ktoś powiedział że tu nie pracują to pocztą nada
    > stosowną adnotację. Nie rozumiem za to jakiś cudem wezwanie na osobowy
    > prywatne przychodzą pod adres firmy? To niemożliwe.

    "Wezwanie na adres pracodawcy"
    Powszecha praktyka w sadach pracy, ale rowniez w innych przypadkach
    stosowana, nie ma czym sie podniecac.

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row

  • 4. Data: 2005-01-05 22:24:17
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@g...pl>

    K.K. <x...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaadresowne imiennie na byłych pracowników. Nie zostały one odebrane,
    > ponieważ ci pracownicy już nie pracują w tej firmie, niektórzy nawet od

    Zamiast nieodbierać - nie prościej było oświadczyć listonoszowi, że adresaci
    nie zamieszkują, ani nie pracują pod wskazanym adresem? Zwróciłby pisma do
    nadawcy i byłby spokój.

  • 5. Data: 2005-01-06 16:45:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > stosowną adnotację. Nie rozumiem za to jakiś cudem wezwanie na osobowy
    > prywatne przychodzą pod adres firmy? To niemożliwe.

    Bardzo częste. Szczególnie wśród osób, które zawodowo trudnią się rzeczami
    wymagającymi stawania przed sądem w sprawach służbowych. Po co maja mi się
    po skrzynce awiza plątać.