    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie odebrane wezwania z sądu
    Date: Wed, 5 Jan 2005 22:19:17 +0100
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 22:00:21 +0100, K.K. naskrobał(a):

    > W tym tygodniu przyszły na adres firmy, w której pracuję wezwania z sądu
    > zaadresowne imiennie na byłych pracowników. Nie zostały one odebrane,
    > ponieważ ci pracownicy już nie pracują w tej firmie, niektórzy nawet od
    > ponad 7 lat !!!.
    > Z tego co wiem, były to wezwania na zgłoszenie się jako świadek w pewnej
    > sprawie dotyczącej właśnie tej firmy.
    > Sąd zapewne wyśle takie wezwania jeszcze drugi raz i pomimo
    > że także nie zostaną odebrane, będą traktowane jako odebrane (może coś źle
    > wiem?

    Nie sądze ponieważ jeżeli ktoś powiedział że tu nie pracują to pocztą nada
    stosowną adnotację. Nie rozumiem za to jakiś cudem wezwanie na osobowy
    prywatne przychodzą pod adres firmy? To niemożliwe.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org