  • 1. Data: 2005-01-05 17:46:56
    Temat: Co oznacza?
    Od: "yoorecek" <j...@w...pl>

    Witam
    ..co oznacza , że firma A sp. z o.o kupiła udziały od firmy B sp. z o.o i
    jej pracownicy mają szanse na stabilny rozwój.Gdzie można o tym poczytać?
    serdeczności

    --
    _______________________
    j...@w...pl

  • 2. Data: 2005-01-05 18:31:51
    Temat: Re: Co oznacza?
    Od: "yoorecek" <j...@w...pl>

    witam
    ..chodzi mi o to kto ,co i ile z tego będzie miał ? Kto dalej będzie
    kierował firmą ,czy będą wymuszone zmiany itd.
    serdeczności

  • 3. Data: 2005-01-05 19:04:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    yoorecek napisał(a):

    > ..co oznacza , że firma A sp. z o.o kupiła udziały od firmy B sp. z o.o i
    > jej pracownicy mają szanse na stabilny rozwój.Gdzie można o tym poczytać?

    Dokładnie to co napisałeś ? Możesz sprecyzować pytanie ?
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 4. Data: 2005-01-05 21:20:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 18:46:56 +0100, yoorecek naskrobał(a):

    > Witam
    > ..co oznacza , że firma A sp. z o.o kupiła udziały od firmy B sp. z o.o i
    > jej pracownicy mają szanse na stabilny rozwój.Gdzie można o tym poczytać?

    ROFL :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2005-01-05 22:55:07
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > ..co oznacza , że firma A sp. z o.o kupiła udziały od firmy B sp. z o.o i
    > jej pracownicy mają szanse na stabilny rozwój.Gdzie można o tym
    poczytać?
    > serdeczności

    A kupila udzialy _od_ B, ale udzialy w czym ? bo jezeli w B to, choc raczej
    nie kupila najwyzej objela, to moga miec szanse na stabilny rozwoj, bo A
    obejmujac udzialy wniosla odpowiedni wklad i B bedzie mogla sie rozwijac...
    mowiac po ludzku A zainwestowala w B (strategiczny inwestor...tyle sie o tym
    mowi) i bedzie kasa dla pracownikow...

    poczytaj kodeks spolek handlowych :)

    konrad

  • 6. Data: 2005-01-05 22:57:29
    Od: "yoorecek" <j...@w...pl>

    witam
    ..he he he a tak bliżej? Bo ja cuś takiego wyczytałem w lokalnej gazecie
    ;-))
    zdrowaśki

  • 7. Data: 2005-01-25 19:24:45
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2005 18:46:56 +0100, yoorecek <j...@w...pl> napisał:

    > Witam
    > ..co oznacza , że firma A sp. z o.o kupiła udziały od firmy B sp. z o.o i
    > jej pracownicy mają szanse na stabilny rozwój.Gdzie można o tym
    > poczytać?

    na początku pisma zapowiadającego grupowe zwolnienia pracowników? :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.