  • 1. Data: 2005-01-05 19:31:35
    Temat: Budowa garażu i prawo budowlane
    Od: "leon" <l...@p...onet.pl>

    Witam.Mam problem, który niewiem jak go rozwiązać i prosiłbym o radę.W roku
    1989 przydzielono mieszkańcom miasta działki pod budowę garażu.Prace
    budowlane zacząłem 1991r,skończyłem po 3 latach, Garaż budowałem sam z
    oszczędności, jakich mogłem w danym miesiącu zaoszczędzić.W sprawach
    budowlanych i przepisach jestem laikiem.Z planów, które od urzędu miasta
    otrzymałem łącznie z pozwoleniem na budowę udało się ten garaż wybudować.

    I wszystko było okej aż do tego roku 2005 kiedy chciałem jak zawsze zapłacić
    za użytkowanie wieczyste i podatek.Okazało się ze niemam odbioru
    technicznego.Chciałem teraz to załatwić,to powiedziano mi ze muszę zapłacić
    10000zł kary i dopiero w tedy będą ze mną rozmawiać.Zarzucają mi ze niemam
    zgłoszenia rozpoczęcia budowy jak i zakończenia,łącznie z tym ze brak
    dziennika budowy.

    --
    Leon