  • 1. Data: 2004-07-14 09:20:33
    Temat: Nie mój dług i poborca podatkowy
    Od: samh <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    W drzwiach domu znalazłem kartkę z wezwaniem do skontaktowania się z
    poborcą podatkowym. Mieszkanie kupiłem kilka miesięcy temu, a adresatem
    kartki jest osoba, która kiedyś mieszkała pod tym adresem (syn byłych
    właścicieli). Na odwrocie wezwania jest adnotacja, w której mowa o
    niezapłaconym mandacie.
    I teraz pytanie. Co mam z tym zrobić? Kontaktu z wzywanym człowiekiem
    nie mam, z US nie chcę się kontaktować, bo to nie moja sprawa. Czy może
    zdażyć się tak, że jeśli wg danych US ten człowiek jest zameldowany pod
    moim adresem to co dalej będzie robił w tej sprawie poborca? Czy w
    konsekwencji może odwiedzić mnie np. komornik? A moze próbowac to
    wyjaśnić od razu, czy czekać aż sami się zgłoszą i wtedy wszystko wyjasnić?

    samh

  • 2. Data: 2004-07-14 09:46:24
    Temat: Re: Nie mój dług i poborca podatkowy
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    samh pisze:

> [...]
    > konsekwencji może odwiedzić mnie np. komornik? A moze próbowac to
    > wyjaśnić od razu, czy czekać aż sami się zgłoszą i wtedy wszystko

    Nie chcenie to nie jest najlepsza metoda...
    Na kartce jest zapewne numer telefonu..

    naprawde najprosciej jest zadzwonic ipowiedziec,
    ze osoba wskazana pod tym adresem nie meiszka...

    Boguslaw