  • Data: 2018-04-18 10:01:55
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-18 o 09:26, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Ale analogia taka sama jak przy sprzątaniu, sprzątasz u siebie - robisz
    > to dla siebie, ale jak 2 osoby by się zamieniły i sprzątały u siebie na
    > wzajem, to tez by pracowały...

    To nie jest analogia, bo jak wychowujesz dziecko, to nie pracujesz "dla
    siebie", tylko dla tego dziecka właśnie, czyli to ono jest twoim
    pracodawcą. I zwykle na tyle absorbującym, że mówienie o matkach, że są
    bezrobotne (czyli że nie mają pracy i są gotowe w każdej chwili ją
    podjąć) jest często dla nich obrażające, bo niezgodne ze stanem faktycznym.

    Piję po prostu do tego, że społeczeństwo, w którym 30 kobiet nie
    pracuje, bo zajmuje się swoimi dziećmi wcale nie jest "społeczeństwem z
    30% bezrobociem wśród kobiet".

    > Pisałem juz to, w krajach bardziej cywilizowanych poradzono sobie z tym.

    Jak? I co to znaczy "poradzono"? Czy matka zajmująca się dzieckiem to
    taki problem, że trzeba sobie z tym radzić na poziomie państwowym?
    Zagadnienie stare jak świat i ludzie sobie z tym radzą własnym sumptem.

    --
    Liwiusz