    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 17 Apr 2018 05:21:35 -0700 (PDT)
    <pb48u5$it8$1@node1.news.atman.pl> <pb492o$2ft$1@node2.news.atman.pl>
    <pb49o0$3d8$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad5b364$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4d3v$6eg$1@node2.news.atman.pl>
    <5ad5ca48$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4ifk$rrf$1@node1.news.atman.pl>
    <5ad5d5a1$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb4kv3$dv9$1@node2.news.atman.pl> <pb4l8q$umg$1@node1.news.atman.pl>
    <pb4lu6$end$1@node2.news.atman.pl> <pb4mho$vte$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <pb4o31$1oo$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 14:08:02 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    > a ja pokazuje
    > przykład, że może być inaczej, nie dość, że sam naukowiec przyczynia się
    > do lepszego życia innych,
    Facet stojący przy betoniarce budujący dom, człowiek lejący asfalt na autostradę,
    człowiek który ładuje kubły zer śmieciami do śmieciarki przyczyniają się mniej do
    lepszego życia innych od naukowca? Czy może wprost przeciwnie?

    >to jeszcze przygotuje mniej dzieci, ale lepiej
    > przygotowanych do życia w społeczeństwie.
    Niekoniecznie.
    Moja córka ma koleżanki których rodzice mając wybujałe ambicje wożą je na różne
    prywatne dodatkowe zajęcia- od jazdy konnej, poprzez kółka teatralne do gry na
    fortepianie. Pominąłem kilka pomniejszych "sprawności" które te dzieciaki robią,
    blednie tez napisałem "rodzice ....wożą" bo wożą niańki gdyż rodzice zajęci są swoją
    praca zawodową i nie bardzo maja czas dla dzieci
    Czy tak wychowane dzieci będą "lepiej przygotowane do życia w społeczeństwie" od
    dzieci wychowanych w normalnej rodzinie?

    > Przy dowodzeniu nie wprost
    > wystarczy jeden przykład negujący założenie. To, że są to skrajne
    > przypadki, ano są, czy sa możliwe, ano są, to obala tezę, że osoba
    > posiadająca więcej dzieci zawsze wnosi więcej do społeczeństwa.

    Tak samo jak kupy nie trzyma się teza że dzieci naukowca więcej wniosą do
    społeczeństwa.