    From: Dominik <D...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie jestem pedofilem. c.d.
    Date: Tue, 06 Sep 2005 14:29:50 +0200

    Jacek napisał(a):

    > Powtarzam więc pytanie, na
    > które nikt mi nie odpowiedział. Tym razem proszę jednak o o dpowiedź.
    > Czy w sądzie na rozprawie będzie mój komputer i czy sędzia będzie pokazywał
    > jego zawartość, czy tylko będzie posiłkował się opinią biegłego i policyjnego
    > raportu z oględzin? Od odpowiedzi zależy moja linia obrony.

    Ja wyjątkowo nie będę się z nikim kłócił i postaram się odpowiedzieć :-)

    Niestety szklana kula mi się zbiła i z przewidywania przyszłości nici :-(
    Podejrzewam wszakże, że najpierw będzie opinia biegłego (na którą możesz
    sobie "trochę" poczekać), a na jej podstawie prokurator podejmie decyzję,
    czy i ewentualnie jakiej treści wnosić akt oskarżenia.
    Na samej rozprawie komputera też raczej bym się nie spodziewał.
    Jak też na przykład samochodu czy paczuszek z białym proszkiem ;-)

    A odnośnie tego co Ciebie kręci to akurat NTG.
    Istotne, czy dopuściłeś się czynu zabronionego prawem.

    Choć rzeczywiście, sądząc po wypowiedziach "inteligentnych inaczej"
    dziennikarzy można dojść do wniosku, że karalne są takie, czy
    inne popędy, a nie tylko czyny...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP