    From: mirekm <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie jestem pedofilem. c.d.
    Date: Tue, 06 Sep 2005 12:51:54 +0200

    Jacek wrote:
    > Witam,

    > Czy w sądzie na rozprawie będzie mój komputer i czy sędzia będzie pokazywał
    > jego zawartość, czy tylko będzie posiłkował się opinią biegłego i policyjnego
    > raportu z oględzin? Od odpowiedzi zależy moja linia obrony.

    Komputer? Biegly? Po co? Twoja rozprawa wygladac bedzie tak:
    Zostaniesz doprowadzony na rozprawe przez licealistki w mundurach
    policiantek. Posiedzenie poprowadzi licealistka w samej tylko todze.
    Reszta skladu to oczywiscie licealistki. Protokolantka - jak by inaczej,
    licealistka. Oskarzycielam bedzie, dla odmiany, piegowata licealistka z
    wyjatkowo ksztaltnym biustem. Publicznosc: licealistki z lizakami.
    Zadowolony?

    > Kilkakrotnie nazwano mnie tu pedofilem. Nie gniewam się, bo ja się nigdy za
    > nic nie gniewam. Gdyby jednak każdego nazwać pedofilem, kto lubi młode, to
    > okazałby się, że 95% czynnych facetów to pedofile. Kto lubi stare baby? Ja
    > lubię młode, ale tylko takie, które mają fajne cycuszki, kłaczki na kasi i
    > jest je w co kopnąć. Dzieciaki mnie nie kręcą, licealistki - owszem. A Was?

    To bez znaczenia i NTG. Martw sie raczej o upodobania przyszlych kumpli
    z celi.

    pozdrawiam,

    mirek