  • Data: 2005-08-31 20:48:31
    Temat: Re: Nie jestem pedofilem
    Od: komar77r <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2005 19:34:08 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >"To nie jest pornografia ani erotyka, po prostu czyjeś naturystyczne
    >zdjęcie. A jeśli kogoś takie zdjęcie podnieca i na tej podstawie
    >twierdzi, że to pornografia, to oznacza, że właśnie ta osoba jest
    >pedofilem." (podtekst: to prokurator jest zboczeńcem)

    ciekawe, ja bym do tego dodał jakiś wspominek o tej
    sikającej figurce w Brukseli, żeby było europejsko...

    ale swoją drogą... słuszna sprawa ale delikatnie śmierdzi
    polowaniem na czarownice (ta cała walka z gołymi dziećmi), o
    czym właśnie często świadczą 'hapnięcia' przypadkowego
    gościa

    starają się wszadzić jednego za 3 zdjęcia, a gdzieś indziej
    inny kolo bzdryngoli na wszystkie sposoby kilkuletnie dzieci
    w namiociku pod blokiem nie ruszany przez nikogo... o i to
    mi śmierdzi

    (aa.. jeszcze ciekawsze, czy gdyby takie zdjęcie znaleziono
    u kobiety to co ? też by się zainteresowali, pewnie nie, bo
    nie ma narzędzia gwałtu...

    to co jest w końcu karalne... posiadanie czy podniecanie
    się... tego właśnie nie kumam...

    czy prawo może penalizować niewypowiedziane myśli
    (np. te najohydniejsze lubieżne) ??
    a jak zgadnąć co kto myśli...
    najłatwiej po narządzie między nogami, bo fMRI za drogie ;->