    From: ps <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie chcą mi zainstalować kablówki.. :)
    Date: Fri, 17 Nov 2006 08:39:34 +0100

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    (..)

    > IMO z postu Roberta wypływa prosty wniosek: "a może byś się zainteresował
    > TWOIM budynkiem"?

    Interesuję się, tylko czasem czasu jest mało :) W każdym razie zarządca
    ani wspólnota żadnej zgody nie dawali firmie Multimedia (z tego co mi
    powiedziano), więc zobaczymy co dalej z tym fantem.

    > Jeśli ktoś tam się szarogęsi, to dlatego że właściciele na to pozwalają.
    > Ty... :)
    > Poszedłbyś do zarządcy i *zażądał* dokumentów jeśli ich potrzebujesz.

    Ano tak zrobiłem. Zarządca twierdzi, że nie ma. A jeśli by miał, to jak
    mu udowodnić, że ma? :)

    > Ciekawe czy to zrobi :)

    Raz mi już odmówiła, ale w przyszłym tygodniu mi nie odmówi.