  • 1. Data: 2005-10-11 13:58:25
    Temat: Nicotine
    Od: " P" <p...@g...pl>

    Czy dozwolone jest palenie w oknie w bloku mieszkalnym?

  • 2. Data: 2005-10-11 14:02:05
    Temat: Re: Nicotine
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    P napisał(a):
    > Czy dozwolone jest palenie w oknie w bloku mieszkalnym?

    Tak samo jak i przed oknem, za oknem, pod oknem, oraz nad oknem ...

    Jeśli o czymś zapomniałem - proszę mnie poprawić.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-10-11 14:02:12
    Od: " " <p...@g...pl>

    Stasio Podróżnik <B...@o...pl> napisał(a):

    > Tak samo jak i przed oknem, za oknem, pod oknem, oraz nad oknem ...

    Jescze z boku.
    A jeśli przeszkadza sąsiadowi?

  • 4. Data: 2005-10-11 14:13:16
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    p...@g...pl napisał(a):

    > A jeśli przeszkadza sąsiadowi?

    To tym bardziej ...

    Że tak zacytuję protest-song ;)

    :P

  • 5. Data: 2005-10-11 14:26:27
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 11 Oct 2005 14:02:12 +0000 (UTC),

    A jeśli drugiemu nie przeszkadza?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 16:26:19 user up 10761 days, 4:21, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I think... I think it's in my basement... Let me go upstairs and check.

  • 6. Data: 2005-10-11 14:32:54
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-11 16:02, p...@g...pl wrote:

    > A jeśli przeszkadza sąsiadowi?

    Niech zamknie okno. Jak ktoś wypala trawę i zasmrodzi całą okolicę to
    też mam dorwać pacjenta i wytoczyć mu sprawę?
    Btw wypalania traw - śmieszny jest przepis na ten temat. Można palić
    takie rzeczy na swojej posesji i policja nic nie może zrobić (gdy ten np
    zadymia okoliczną drogę) do momentu, kiedy z powodu dymu dojdzie do
    wypadku. Żałosne. Niedawno był reportarz w telewizorni na ten temat.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 7. Data: 2005-10-12 07:07:23
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" wrote:

    > Niech zamknie okno. Jak ktoś wypala trawę i zasmrodzi całą okolicę to
    > też mam dorwać pacjenta i wytoczyć mu sprawę?

    Albo cała dzielnica starych domków jednorodzinnych opalanych węglem
    lub po prostu czym popadnie zasmradza drugą dzielnice ogrzewaną
    centralnie.
    Więc czym przy tym jest smrodek z papierosa ;)
    A propos zapachów, niedługo jakiemuś sąsiadowi pewnie będzie
    przeszkadzać, że się bąki puszcza we własnym mieszkaniu, bo zakłócanie
    ciszy, bo zagrożenie pożarem (biogaz), bo coś tam jeszcze.... ;)

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 8. Data: 2005-10-12 10:14:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <diinpl$4h1$1@atlantis.news.tpi.pl>, Hubertus wrote:
    > moze to was i smieszy i wogóle
    > ale mnie to zwyczajnie przeszkadza

    Mnie nie śmieszy. Możesz poczytać o immisjach, bo z zakazem palenie w
    miejscach publicznych, to ci raczej nie wyjdzie. Z emisjami zresztą
    raczej też. Bo co policję wezwiesz?

    Renata

  • 9. Data: 2005-10-12 10:16:16
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    moze to was i smieszy i wogóle
    ale mnie to zwyczajnie przeszkadza
    nie moge otworzyc wieczorem okna aby przewietrzyc pokój dziecka (nawet
    uchylic) bo sasiad pali sobie na balkonie a akurat wiatr jest od niego do
    mnie
    dla osób palących jest to zadne problem - dla palaczy problem wrecz nie
    istnieje
    dla osób nie palących smród jest wyraźny i przykry

    zastanawiam sie czy to normalne ze ja nie palac musze mu ustapic bo on jest
    u siebie (choć juz na dworze)
    róznie dobrze moge sie mu wynasząc smieci upuścic (niechcacy oczywiscie)
    pampersa z gesta zawartoscia - przeciez to tylko zapach
    niech sobie zamknie drzwi

    martwi mnie podejscie palaczy
    zona go wygania bo jej smierdzi a sasiad juz nie moze bo .... chce utrzymac
    z nim normalne kontakty a nie kłucic sie

    gdzies jest zapis ze palic nie wolno w miejscach publicznych
    czy to oznacza ze
    - nie wolno palic w urzedach
    - na ulicach
    - pod blokiem, obok piaskownicy
    - w oknie
    - w autobusie
    - w aucie
    - nic nie oznacza bo ten zapis nie jest przez nikogo sprawdzany (policja i
    straż miejska tego nie sprawdza)
    Hubert

  • 10. Data: 2005-10-12 10:35:00
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Hubertus napisał(a):
> [...]
    > nie moge otworzyc wieczorem okna aby przewietrzyc pokój dziecka (nawet
    > uchylic) bo sasiad pali sobie na balkonie a akurat wiatr jest od niego do

    Ty ... rzeczywiście problem .. .biednemu wiatr w okno ... i ni
    bata nie ma opcji przewietrzenia pokoju, bo albo sąsiad czai się
    na ten moment, albo bite 24 h pali fajki na balkonie na akord.