  • Data: 2002-05-06 11:46:49
    Temat: Re: Nekanie telefoniczne, grozby - prosze o rade
    Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ab5jnb$gtq$1@h1.uw.edu.pl...
    (ciach)

    i grozbami sie powtorzy? Zyje z
    > tego powodu w ogromnym stresie, po prostu sie boje, nie jestem przeciez w
    > stanie przewidziec co moze temu "komus" wpasc jeszcze do glowy...
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    czy przypadkiem nie zaczęłaś ostatnio romansować troszkę z mężem "tej
    osoby"?
    Jeżeli (przypadkiem) tak to masz trzy wyjścia:
    1. porozmawiać ze swym romansownikiem na temat zachowania jego żony;
    2. porozmawiać z jego żoną czyli "tą osobą";
    3. zakończyć romansik i już nikt nie będzie Cię nękał groźbami i głuchymi
    telefonami, -bo i po co!