eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNegatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna › Re: Negatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością - sprawa cywilna
    From: GreGo <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Negatywny komentarz na allegro mijający się z rzeczywistością -
    sprawa cywilna
    Date: Mon, 13 Dec 2004 12:44:39 +0100

    > wiekszosc aukcji na allegro, szczegolnie tych drobnych, nie podpada ani pod
    > podatek od czynnosci cywilno prawnych, ani pod podatek dochodowy - wbrew
    > pozorom
    >
    > zyjemy w takim panstwie, ze ciezko jest cokolwiek wyegzekwowac
    >
    > jak sadze nawet gdybys zlozyl pozew cywilny, zaden sad sie nim nie przejmie
    > specjalnie i ostatecznie tylko ty dostaniesz w skore z roznymi
    > formalnosciami (i oby sad jak sie wscieknie nie uznal ciebie za pieniacza,
    > bo jeszcze kare dowali i obciazy kosztami procesu)

> [...]

    No cóż, czasami pytam sprzedających czy nie chcą zakończyc aukcji
    wcześniej za jakąś kwotę. Czasami tak udaje się coś kupić - ale
    zazwyczaj poprzez allegro, tyle, że aukcja kończy się wcześniej.
    Sprzedający może się zgodzić lub nie, ale jeśli chodzi o allegro to
    chyba bardziej jego wina niż moja. Przecież nie zmuszam nikogo na siłę.
    Akurat kolekcjonuję stare mikrokomputery i trochę mi zależało na kupnie
    tego oferowanego. Nie znoszę natomiast kłamst, jakie się o mnie
    wypisuje. Zgłosiłem już sprawe do allegro... ale kto się tym przejmie?
    No nic, dzięki za posty.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

    ps.
    A jeśli ktoś ma jakiś ciekawy stary komputer, to proszę o kontakt :-)
    Dla zainteresowanych, moja skromna kolekcja:
    http://www.8-bit.interbit.com.pl