    Date: Tue, 30 Aug 2005 22:28:14 +0200
    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nazwisko i nie polskie litery

    Dnia 2005-08-30 13:50 Baczek napisał(a):

    > Nie chodzi mi o samo zastapienie. Gosc ma o-umlaut w dowodzie
    > i koniec, wiec mozna? Czy chinczyk tez moze swoje znaki kazac
    > wydrukowac na dowodzie, przeciez skoro inni moga to on ni moze
    > byc gorszy.

    Zasada niemieckiej ortografii mówi, że jeżeli nie ma odpowiedniej
    czcionki, to ö=oe, ä=ae, ü=ue oraz ß=ss. Może mieć w dowodzie, ale jak
    nie masz czcionki, to masz OBOWIĄZEK zamienić zgodnie z tą zasadą.
    Natomiast, jak ma się ta zasada do polskiego prawa? Nie wiem.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/