  • Data: 2007-11-07 22:56:15
    Temat: Re: Nazwa domeny a zastrzeżona nazwa
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen dość niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:fgnpmb$s4d$1@inews.gazeta.pl...

    > myslisz ze jesli byloby to takie proste jak mowisz, to polsat nie
    > wystapilby o jej odebranie, lub na odwrot?

    Pytałem, bo nie wiedziałem, że była sprawa. Z tego co piszesz wynika, ze nie
    było, czyli ie mamy dowodu na to, czy to jest łatwe, czy trudne. A czy
    Polsatowi się chciało, czy nie - to ich sprawa. Jednemu to przeszkadza,
    innemu nie. I tyle. Ten, co mu przeszkadza moze wystąpić i ma spore szanse.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide