  • Data: 2007-11-05 18:38:10
    Temat: Re: Nazwa domeny a zastrzeżona nazwa
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen dość niespodziewanie napisał(a):

    > to znaczy uwazasz, ze tak firma osram, powinna miec z gruntu
    > rezerwowane dla siebie wszelkie domeny wystepujace na swiecie?

    nie wszystkie domeny na świecie, a wszystkie domeny osram w krajach, gdzie
    osram jest znakiem renomowanym

    > jesli chodzi o domeny to nie zgodze sie z toba, domeny rzadza sie
    > innymi prawami

    MOżesz się nie zgadzać - ale te ogólnikowe "inne prawa"{nie wystarczą

    > jesli pod domena np osram.net, prowadzilbys dzialalnosc niekomercyna,
    > lub nawet komercyjna, jednak w innej branzy to firma osram moglaby ci
    > skoczyc i nic jej do tej domeny

    Zdziwiłbyś się. jeszcze ok w działalności niekomercyjnej, ale w komercyjnej
    w Polsce - śmiało by można się podjąć odebrania tej domeny

    jw

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide