eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-31 11:55:20
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-31, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No więc co z tą wymianą? Może wyjasnisz, jaki jest z tym problem, bo
    > dokumety są wymieniane między stanowiskami bezproblemowo właśnie.

    I z zewnętrznym światem również? Jak ktoś sobie życzy doc?
    Czy zdecydowałeś się opisać ten statystycznie mało istotny przypadek
    kiedy firma tego nie potrzebuje?

    > no tak, wciśnięcie przycisku do zapisu w pdf-ie, zamiast przycisku save
    > zajmuje dużo czasu...

    Nie manipuluj. Nie *zamiast*, a *dodatkowo*, chyba że wszystkie dokumenty
    macie read-only i tworzycie od nowa jak trzeba nanieść poprawki.

    > uhm..... Znaczy się jesli zarzad składa się z osób, projektantów
    > elektroniki, programistów itp, tzn że mozna im dowolną bzdurę wrzucić...

    Whatever. Tak czy siak bardzo specyficzne warunki, na podstawie
    których rzucanie ogólnikowych stwierdzeń jest nieuprawnione.

    > że tak Ciebie sparafrazuję: msfanboy detected....

    Dorabiaj sobie co chcesz, używam OSX na codzień. :)
    Adobe fanbojem też będę jak będę chciał używać Photoshopa, a nie GIMPa?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl