eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Mon, 28 Mar 2011 21:41:13 +0200

    W dniu 28.03.2011 19:43, Maciek pisze:
    > a nauczyciel zapewne jest
    > kretynem, który nie potrafił formatu OO otworzyć, a nie chciał się
    > przyznać, że nie umie.

    tak, a następny uczeń przyniesie w formacie AbiWorda, następny w Lotus
    WordPro, następny w formacie Worksa.

    gdy ja zadaję projekt dźwiękowy do wykonania w Audacity to chcę projekt
    audacity a nie CoolEdit Pro. Gdy zadaję projekt w formacie XCF, to chcę
    XCF, a nie PSD. I nie chodzi, że nie umiem otworzyć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek