    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Date: Fri, 7 May 2004 11:40:30 +0200

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
    news:c7fkah$ahe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > dobra zejdzmy z dup. Wyobraz sobie sytuacje czysto socjologiczną. Chcesz
    > poznać jakies towarzystwo, wychodzisz od komputera i masz szczęscie bo
    > jest jakaś impreza robiona przez starych znajomych z czasów szkoły. Na
    > imprezie jest dużo ludzi. Zarówno kobiety i mężczyzni. Ludzie przy piwku
    > gadają o filmach, książkach, co ostatnio sie dzieje w ich życiu,
    > słuchają muzyki z radia żeby pogodzić gusta muzyczne. Tematów jest jak
    > rzeka...
    > wyskakujesz z tematem c++ ?

    Hehe... chłopcze, dorośnij to rozmowy o tym co się dzieje w życiu zaczną
    schodzić na tematy finansowe, gospodarcze, polityczne, podatkowe i zawodowe
    a co za tym idzie - także c++ jeśli ktoś się tym zajmuje.

    > Skoro mam gdzieś c++ nie znaczy że nie czytam lektur fachowych którymi
    > mógłbym sie pochwalić pracodawcy gdybym szukał pracy. Tylko że mogłaby
    > być to książka geograifczna, historyczna, psychologiczna, socjologiczna.

    Może wymienisz jakieś? Literaturę piękną już wymieniłeś: "Nad Niemnem" a
    właściwie ta część o Bohatyrowiczach :)

    > poprostu mi zazdroscisz i gadasz głupoty.

    Czego ma Ci zazdrościć? Głupoty? :)

    > Myslisz ze jezeli ktos ma
    > firme to ma Bóg wie ile pieniędzy. Skoro jestes takim znawcą to chyba
    > powinieneś wiedzieć ze trzeba opłacic ZUS, inne koszta związane z firmą,
    > opłacic mieszkanie, prąd, gaz, wode... itd

    Niesamowite :)