    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narzędzie do rejestracji audycji radiowych
    Date: Wed, 16 Aug 2006 00:06:11 +0200

    Dnia 15-08-2006 o 23:38:55 Radosław Korzeniewski <r...@g...com>
    napisał(a):

> [...]
    >>> audycji. Powiedzmy np. 3h audycji, podczas której transmitowana jest

    > Dozwolony użytek na który się powołujesz obowiązuje wyłącznie osoby
    > spokrewnione oraz pozostające w stosunku towarzyskim. Jeśli osoba
    > nagrywająca audycje (nawet bez muzyki same w sobie są utworami) to może
    > je udostępnić tylko wskazanym w ustawie osobom. Udostępnienie każdej
    > innej oznacza nielegalne rozpowszechnianie podlegające karze (jeśli
    > dodatkowo serwis byłby płatny to ztcp kara byłaby większa).

    Racja, przegapilem :P Ale na uzytek wlasny mozna sobie nagrac.
    A mam pytanko takie: nie dorobilem sie jeszcze wideo (ani tez nagrywarki
    dvd) ale mam juz internet i komputer. Wiem, ze w telewizji leci ciekawy
    film (nie kodowane w ramach wykupionego przeze mnie pakietu kablowki) ale
    z racji godziny o jakiej go puszczaja nie dam rady go zobaczyc ... moge
    sciagnac ten film z sieci skoro jest on juz 'rozpowszechniony'? Do
    wlasnego uzytku ... i dodatkowo bez - czesto - wkurzajacego lektora i
    marnego tlumaczenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik